• Σπανακάκι, Ταύγετος 10-11-2013
  • Την Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2013 στις 8:30 το πρωί αναχώρησε η ομάδα του Ορειβατικού Συλλόγου Ελευσίνας από το χωρίο Αναβρυτή για την κορυφή «Σπανακάκι» του Ταυγέτου (2024μ).

Η ανάβαση ξεκίνησε στα 800μ όπου και το χωρίο μέσα σ’ένα δάσος γεμάτο έλατα, μαύρη πεύκη και διάσπαρτα πλατάνια. Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής κρυμμένο μέσα στο πανέμορφο δάσος είναι γύρω στις 2 ώρες και σε οδηγεί σ’ένα λιβάδι όπου έγινε και η πρώτη μας στάση για ξεκούραση. Το δασωμένο κομμάτι καθώς ανεβαίναμε άρχισε να αραιώνει όπως και η ανάβαση άρχισε να γίνεται λίγο πιο δύσκολη έως το σημείο που βρίσκεται το βοτανολογικό μουσείο ( Πρόκειται για μια εγκαταλειμμένη πια πέτρινη καλύβα). Από εκεί αρχίζει το μάτι να αντικρίζει τις γύρω κορυφές. Εμείς πήραμε κατεύθυνση προς τα αριστερά για Σπανακάκι ακολουθώντας την κορυφογραμμή.

Η πρώτη ομάδα έπιασε κορυφή στις 12:30μμ. Η θέα μας μάγεψε όλους. Μπροστά μας η Λακωνία, πίσω η Μεσσηνία και στο βάθος ο Μεσσηνιακός κόλπος.

Ο καιρός ευτυχώς υπήρξε γενναιόδωρος και έτσι έκανε όλη την εμπειρία αξέχαστη.

Για άλλη μια φορά ψηλά. Για ακόμη μια φορά με φίλους και με αετούς  στην συντροφιά μας, ανεβήκαμε στον Ταΰγετο την κορφή Σπανακάκι. Όσες φορές και αν ανέβεις, πάντα θα είναι όπως η πρώτη φορά!!!!